Abacus ERP

Prima generație ERP proiectată de echipa noastră a pornit la drum în anul 1994. Platforma software Abacus, a 5-a generație ERP conceputa de noi - destinată firmelor mici și mijlocii: performantă, sigură, ieftin, ușor de implementat pentru orice tip de activitate. Experiența noastră pentru implementări software de business, fiabilitatea și stabilitatea sistemului sunt o garanții ale reușitei procesului de implementare la clienții noi dar și ale continuității colaborării cu clienții noștri! Suportul online rapid, prezent oricând aveți nevoie de el, vă asigură că veți obține rapoartele și raportările la timp!

Tot ce aveți nevoie pentru facturare, stocuri, contabilitate, unelte de Business Inteligence, tooluri pentru programarea unor taskuri, comunicarea cu alte sisteme software, toate intuitive si ușor de înțeles și de folosit, fară să fie nevoie să aveți un departament de IT!

Automatizări de taskuri: invoicing, informări clienți cu privire la stocul existent, informări clienți cu privire la sold. Actualizări dese și update-uri de funcții noi permanente incluse în costul abonamentului!

Posibilitatea de lucru cu facturi electronice (format XML, JSON etc.), atât în mod emitere cât și în mod recepție!

Platforma Abacus este vie, se actualizează și se modernizează permanent. Ținem cont de experiență noastră și a clienților noștri, urmărim piața IT și vă asiguram că acest tool însoțit de serviciile noastre specializate vă fi compatibil cu alte sisteme software și platforme web!



IP-ul dumneavoastră este: ec2-34-231-243-21.compute-1.amazonaws.com

Despre Abacus ERP

Configurabil

... sistemul se poate configura pentru orice tip de activitate și pentru orice mod de organizare a fluxului de documente.

Documentele listate se pot particulariza!

Securitate sporită pe mai multe niveluri, un sistem de backup automat!

Dispuneți de mai multe posibilități de lucru: cu comenzi, gestiunea contractelor, centre de cost și de profit, pentru companii cu activități diverse precum servicii, magazine, distribuitori, producători etc. un număr infinit de posibilități de rapoartare, export ușor în Excel...

Pentru companiile cu activități complexe, avem o baza de date imensa de proceduri predefinite cu ajutorul cărora putem să configurăm module la comandă într-un timp foarte scurt!

Configurarea unei platforme software pentru orice tip de companie este un proces dinamic, interactiv, ușor de implementat în Abacus, indiferent de complexitatea unei activități!

Functii

... pe care nu trebuie să le achiziționați separat, include modul de BI, funcții pentru import/export de date via Microsoft Excel sau alte produse software compatibile (Apache Office, Kingsoft Office)!

Verificare automată pentru societățile comerciale înregistrate în Romania pe site-ul ANAF, cu păstrarea martor a imaginii paginii web!

Procedurile de calcul sunt optimizate pentru a se obține o viteza mare de calcul, clientul nu trebuie neapărat să dețină un computer performant!

Posibilitatea de comunicare în timp real/prin fișiere exportate/importate cu orice alt sistem software...

Puteți să setați automatisme Abacus să efectueze periodic anumite operațiuni cum ar fi trimitere automata de facturi, emailuri către clienții restanți, oferte, stocuri etc.

Este disponibila și interfața Abacus Web, accesabila pe platforme mobile!

SAAS

Software As A Service - fără licențe, fără număr limită de computere sau de tranzacții, actualizabil online (ultimile tipuri de rapoarte, ultimile prevederi legislative, funcții noi adugate permanent), legătură reală cu dezvoltatorii, rezolvarea oricărei probleme în cel mult 24 h!

Abacus este un software în permanentă dezvoltare și armonizare cu schimbările, oricare ar fi ele, legislative, manageriale sau tehnologice. Ne bazăm în primul rand pe o colaborare apropiată cu toți clienții noștri, acumulăm astfel experiență reală pe care o tranformăm în noi funcții Abacus care vor ușură munca și vor facilita procesul de luare de decizii!

Clienții noștri nu trebuie să aibă personal IT angajat!
Configurăm la cerere funcțiile necesare unui anumit tip de activitate, fără alte costuri în afara abonamentului lunar.

Noile funcții Abacus sunt disponibile automat pentru toate abonamentele, fără alte costuri! `

Imagini Abacus ERP

Manager taskuri

Task

Bussiness Inteligence

Rapoarte

Raport profit brut in timp real

Individualizat

Salarizare

Optiuni multiple

POS

Vanzare cu casa de marcat

Gestiunea documentelor

Fisiere salvate in cloud

Servicii

Dezvoltare software

Pe baza experienței pe care o avem, vă putem ajuta să dezvoltam împreună un proiect viabil și apoi să îl materializam într-un interval scurt de timp!

Suport

Atât software cât și de utilizare a platformei. Suport pentru achiziții noi hardware, software compatibil Abacus, interfațare Abacus cu alte sisteme!

Backup Abacus

Serverele noastre folosesc sistem de backup automat. Orice abonament are incluse minim 2 backup manual și un backup automat!

Avantajele Abacus ERP

Veți utiliza un sistem software viu, care se dezvolta și se perfecționează incontinuu!

Veți primi automat ultimile modificări și veți fi înștiințat despre modificări legislative și modul lor de implementare!

Ne bazam deja pe o experiență bogata, aducem cele mai noi tehnologii pentru că să putem să vă oferim o experiență unica!

Sistem de backup automat al bazelor de date 24h din 24!

Suport pentru rezolvarea oricarei probleme in max.24h!

Compatibilitate 100% Microsoft Office, dar și cu soluții free sau mai ieftine (Kingsoft Office, Apache OpenOffice)!

Integrare ușoară cu alte sisteme software, puteți să raportați către alte sisteme dar puteți să și importați informații din alte sisteme!

Web sistem disponibil pentru rapoarte!

451

Happy clients

12

Awards won

154K

Cups of Coffee

999

Projects completed

Echipa noastră

Colaboram încă din 1998, am realizat împreună primul ERP din Romania care să ruleze numai sub sistemul de operare Microsoft Windows 95 și de atunci am creat și implementat mai multe generații de ERP-uri, pentru sute de afaceri, pentru firme mici, mijlocii și mari, atât pentru sectorul privat cât și bugetar.

Alexandru Ciobanu

Technical Lead & Software Architect

Cristian Radian

Software Architect - payroll

Noutăți

  • Alexandru Ciobanu
  • 22 august 2020

Management avize transfer

A fost introdusă o funcție care vă permite să trimiteți marfa automat intre locații printr-o gestiune intermediară.
Pentru aceasta, vă trebui să definiți o locație nouă care să conțină mai multe gestiuni de tip general utilizate numai pentru tranzit.

Citește mai mult
  • Alexandru Ciobanu
  • 22 august 2020

Programări CO

A fost implementat sistemul de cereri CO astfel încât toți cei care au acces doar în Abacus Operare să poată să trimiță cererile CO în sistem iar în sistem să existe o evidenta clara pe departamente a necesarului de forță de munca în orice moment.

Citește mai mult
  • Alexandru Ciobanu
  • 7 iunie 2020

Abacus Invoice Automation

Aceasta automatizare care poate să transforme Abacus într-o mașină care emite automat facturi la date și ore fixe.
Versiunea implicita este disponibila pentru toate tipurile de abonamente, versiunile dedicate în funcție de specificul clientului se pot obține la cerere.

Citește mai mult

(*) Pentru a afla toate noutățile, accesați contul de client sau modulul Abacus Operare!

Contul meu

Pentru acces la mai multe date, documentație, actualizări, downloads, etc. vă puteți conecta pe baza codului de client Abacus (îl puteți găsi în contract)!

Login




Contact

Telefon

0722526219

Adresa

București, Aleea Haiducului 1